عضویت
نوشته شده توسط : خودم

 

 

                                                       برای عضویت روی 0421 کلیک کنید




:: بازدید از این مطلب : 7255
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1390/10/18/0 - - گفته است :
good

/weblog/file/img/m.jpg
هادی در تاریخ : 1389/12/1/0 - - گفته است :
با سلام

زیبا بود . وبلاگ قشنگ و مطالب جالبی داری. استفاده کردم

من هم با مطلبی با عنوان " سنگ مفت گنجیشک مفت " به روزم.[گل]

منتظر نظر شما هستم که با هم ارتباطات داشته باشیم .
[گل]

www.bahadi.blogfa.com




/weblog/file/img/m.jpg
مصطفي در تاریخ : 1389/11/8/5 - - گفته است :
با سلام وعرض ادب خدت مديريت محترم وبلاگ و همه دوستاني كه از اين وبلاگ ديدن ميكنند .
دوستان عزيز تجارت الترونيك جدي بگيريد تا سهمي در اين بازار داشته باشيد . بنده با توجه به تجربيات فراوان در اين عرصه شما رو دعوت به كاري ميكنم
درآمد زا و بدون ريسك تا ببينيد ميشه از اينترنت درآمد داشت يا نه ؟
درآمد ماهانه حداقل 200 و حداكثر 2000 دلار . باور كنيد واقعيت داره .نمونه دريافتي در وبلاگ موجوده .اگر مطمئن نبودم نه وقت خودم ميگرفتم نه وقت شما رو .
پس با توكل به خدا شروع كنيد .


http://onbuxe.blogfa.com/

/weblog/file/img/m.jpg
pesare در تاریخ : 1389/11/7/4 - - گفته است :
سلام
وبلاگ توپی داری
ممنون میشم اگه یه دونه vpn بی نقص برام بفرستی

/weblog/file/img/m.jpg
aryang در تاریخ : 1389/10/10/5 - - گفته است :
good luck
behem sar bezan


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: